Friday, April 2, 2010

hari yang bosan...

Dah lame aku xtulis aper2 dlm blog ni...maklumlah sibuk skit....dengan kursus under UMNO ni....nk tido pun....xder mase...sabau jerla...nk wat mcm mane..ni jalan yg aku pilih...memang ni cita2 aku nk involved smua aktiviti dlm UMNO.bagus gak...leh tambah kwan2....shared idea....mcm mane nk kekalkan kemerdekaan yang sedia ader...chewah...hehehehhe....n yang penting leh pi jalan2.....smua ditanggung....yang penting mkn...mesti mari...hahahaha....aper2 pun...takziah buat kluarga din beramboi.....mase first2 dia masuk ospital aku dh ikuti kisah dia...sbb adik aku ader keje kt hospital slayang bahagian feseoterapi...tambah2 dia yang jaga....so..cpat skit info yg aku dpt....thanks my sister,....hehehe....hope arwah dicucuri rahmat n ditempatkan org2 yg beriman.....amin.....

No comments:

Post a Comment